Ανάσες ξεκούρασης στην παραλία Αγίας Άννας στην Βόρεια Εύβοια

21 Σεπτεμβρίου 2016
Δημήτρης Σταθόπουλος
Ξεκινήσαμε από την Αθήνα, νωρίς το πρωί του Σαββάτου, και χρειαστήκαμε περίπου δύο ώρες για να βρεθούμε στην περιοχή της Αγίας Άννα στη Βόρεια Εύβοια.
  • ΑΝΑΣΕΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ | Προορισμοί

Περάσαμε την ψηλή γέφυρα της Χαλκίδας και στη συνέχεια ακολουθήσαμε τις πινακίδες προς τη Βόρεια Εύβοια. Ανεβαίνοντας τις στροφές, είχαμε την τύχη να κινηθούμε μέσα στο καταφύγιο άγριας ζωής του Δαφνώντα, απολαμβάνοντας μοναδικές εικόνες όπως τα ψηλά δέντρα της μαύρης πεύκης που αγγίζουν το δρόμο. Συνεχίσαμε προς το Προκόπι, και αμέσως μετά βρίσκεστε να κινείστε στο πλάι ενός ρέματος, ενώ τα πλατάνια δημιουργούν ωραίες εικόνες. Κάντε μία στάση, καθώς έχει διάφορα σημεία που μπορείτε να απολαύσετε το νερό να κυλάει νωχελικά κάτω από τη σκιά των πλατανιών.

Λίγα χιλιόμετρα μένουν μέχρι την παραλία της Αγίας Άννας και το χωριό Αγγάλη. Η περιοχή έχει γίνει γνωστή εδώ και πολλά χρόνια εξαιτίας και της λειτουργίας του ομώνυμου club, το οποίο αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί σημείο συνάντησης μεγάλων και μικρών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Στο απέραντο μπλε του Αιγαίου

Κατεβαίνοντας το βουνό και πλησιάζοντας την παραλία, το μπλε του Αιγαίου σε κάνει να θέλεις να βρεθείς όλο και πιο γρήγορα στην ακτή. Ένα περίπου χλμ. πριν φτάσουμε στην παραλία, κάνουμε δεξιά στο μικρό δρομάκι που οδηγεί στις ολοκαίνουριες εγκαταστάσεις του Amandola Villas. Απλό, προσιτό και κρατώντας τα απαραίτητα για να είναι άνετο και φιλικό, το ολοκαίνουριο συγκρότημα, μία ανάσα από την παραλία της Αγίας Άννας στη Βόρεια Εύβοια καταφέρνει να μεταφέρει την ηρεμία και τη χαλάρωση που ο καθένας ζητάει στις διακοπές του.

Επτά αυτόνομες διώροφες βίλες, τέσσερεις εκ των οποίων διαθέτουν και τη δική του πισίνα, βρίσκονται στην πλαγιά με απίθανη θέα στα νερά του Αιγαίου. Τακτοποιηθήκαμε και μετά από λίγο ήμασταν έτοιμοι για τη θάλασσα. Που αλλού! Πήραμε το δρόμο για την παραλία του Thalatta Seaside Hotel, του εμβληματικού ξενοδοχείου της Αγίας Άννας, το οποίο καταφέρνει να παρέχει ποιοτικές και ταυτόχρονα καινοτόμες υπηρεσίες φιλοξενίας.

Ανάσες δροσιάς

Η θάλασσα μία λίμνη και ο ήλιος καυτός με ένα ελαφρύ αεράκι να μας δροσίζει. Απολαύσαμε τον ήλιο, κολυμπήσαμε στα διαυγή νερά, περπατήσαμε στην αχανή έρημη παραλία. Μία ανάσα καλοκαιριού μέσα στο Σεπτέμβρη. Μία ανάσα από αυτές που χρειαζόμαστε ενώ έχουμε ξεκινήσει τις πρόβες για την είσοδο μας στο χειμώνα.  Πάνω στην άμμο, δίπλα στα καταγάλανα νερά βρίσκεται το Meze. Μία casual ταβέρνα με λευκά τραπέζια και γενικότερα προσεγμένη αισθητική. Απολαύσαμε θαλασσινούς μεζέδες, δροσερά ποτά. Για το βράδυ, επισκεφθήκαμε ένα άλλο εστιατόριο του ξενοδοχείου, το Baxe, το οποίο βρίσκεται δίπλα στο open –air τζάκι του ξενοδοχείου και παρέχει avant – gardeμεσογειακή κουζίνα ενώ ο executive chef Χαράλαμπος Φλεβάρης, ακολουθεί πιστά τη φιλοσοφία και τους κανόνες του slowfood.

Το φαράγγι της Μπουλοβίναινας

Σε μικρή απόσταση από την παραλία της Αγίας Άννας, βρίσκεται το φαράγγι της Μπουλοβίναινας. Το όνομα του, το οφείλει στη Μπουλοβίαινα, μία θαρραλέα γυναίκα, όπου θέλοντας να αποφύγει τους Τούρκους, το 1821, έπεσε μέσα σ` αυτό και από τότε πήρε το όνομά της. Εκεί μέσα στο φαράγγι κυλάει ο ποταμός Νηλέας, ο οποίος έχει τις πηγές του στο όρος Ξηρό.

Οι καταρράκτες του Δρυμώνα

Μέσα σε ένα καταπράσινο περιβάλλον, με βελανιδιές, έλατα και δέντρα μαύρης πεύκης θα συναντήσετε τους καταρράκτες του Δρυμώνα. Οι εκδοχές για το πώς πήρε η περιοχή το όνομά της είναι δύο και σχετίζονται είτε από το πυκνό δάσος με δρυς, είτε από το δριμύ ψύχος που επικρατεί στη περιοχή τους χειμερινούς μήνες. Το δασαρχείο της περιοχής έχει κατασκευάσει με φυσικά υλικά, κορμούς δέντρων και σχοινιά, γέφυρες και στηρίγματα, προκειμένου να γίνεται δυνατή μία βόλτα στην περιοχή. Ο ποταμός Σηπιάς δημιουργεί ένα μαγευτικό θέαμα διασκορπίζοντας το νερό του στους ονειρεμένους καταρράκτες. Το νερό πέφτει με ορμή από ύψος 15 μέτρων σε μια κρυστάλλινη λίμνη κυκλωμένη από βράχια και δάσος. Η κατάφυτη αυτή λίμνη είναι μεγάλης οικολογικής αξίας λόγω του πυκνού ελατοδάσους που την περιβάλλει και συνδυάζεται με τα σπάνιας ομορφιάς μαύρα πεύκα.

Σχόλια Χρηστών

Συνδεθείτε ή Εγγραφείτε για να συμμετάσχετε στη συζήτηση