End of Summer Extravaganza: the event

23 Οκτωβρίου 2018
Πάνος Δεληγιάννης
Ήταν πραγματικά το τελευταίο καλοκαιρινό τριήμερο της σεζόν και το FNL το γιόρτασε με μια αληθινή extravaganza στο Nikki Beach, στο Πόρτο Χέλι, παρέα με σαράντα αναγνώστες που πρόλαβαν μια από τις θέσεις.

Ο καιρός ήταν καλοκαιρινός, με τη θερμοκρασία στους 28-29 βαθμούς και τον ήλιο να λάμπει. Το σκηνικό όμορφο, πλάι στη θάλασσα, με τη διάσημη πισίνα του Nikki Beach να είναι το «θέατρο» όπου εξελίχθηκε το End of Summer Extravaganza, το τρίτο FNL event-εκδρομή. Ήταν το πιο «πάρτι» event μας μέχρι σήμερα μια και το σκηνικό προσφερόταν, χωρίς βέβαια να λείπει η γαστρονομία, τα εκλεκτά κρασιά, οι σαμπάνιες και το καθιερωμένο πλέον open bar μας που αυτή τη φορά ήταν πιο πλήρες από ποτέ χάρη στην εντυπωσιακή παρουσία της Pernod Ricard ως κεντρικού χορηγού μας. Η διάθεση όλων ήταν στα ύψη από το «καλημέρα σας» και έτσι κλείσαμε το φετινό καλοκαίρι με τον ιδανικότερο τρόπο θεωρώ.

Day 1: Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου

Οι αφίξεις ξεκίνησαν από το πρωί μια και πολλοί θέλησαν να αξιοποιήσουν την καλοκαιρινή μέρα για μπάνιο. Από νωρίς το απόγευμα, οι περισσότεροι είχαμε μαζευτεί. Τα πρώτα σχόλια για τις εντυπωσιακές, απίστευτα ευρύχωρες και ντιζαϊνάτες σουίτες του ξενοδοχείου έδιναν και έπαιρναν καθώς απολαμβάναμε την φίνα Perrier Jouet Brut που έρρεε άφθονη κατά τη διάρκεια του welcome.

Στα δωμάτια περίμεναν τους καλεσμένους μας τα δώρα των χορηγών μας: μια αδιάβροχη τσάντα από τη Vilebrequin, το καινοτόμο προϊόν περιποίησης Shiseido Ultimune Power Infusing  Concentrate, 50ml, που λειτουργεί ως “ενεργοποιητής” των  τεσσάρων δυνάμεων της επιδερμίδας καθώς ενεργοποιεί τις δυνάμεις της αντίστασης, της προστασίας, της ανάπλασης και της ενδυνάμωσης, είδη ταξιδιού της Molton Brown, ποτήρια ουίσκι The Glenlivet, ένα υπέροχο κρυστάλλινο πώμα από τη Volvo και καφέδες σε κάψουλες από τη Coffee island.

Καθώς έπεσε το βράδυ, περάσαμε στα τραπέζια για να απολαύσουμε το πρώτο μας δείπνο που είχε επιμεληθεί ο διευθυντής του ξενοδοχείου (και σεφ) Γιώργος Ιακωβίδης και που συνόδευσαν τα υπέροχα Idylle d’ Achinos & Cyrus One του La Tour Melas. Όπως σε όλα τα FNL events τα γαστρονομικά νερά Evian & Badoit συνόδευσαν το δείπνο μας. Απολαύσαμε το πλούσιο δείπνο και όσοι αντέχαμε συνεχίσαμε με ποτά και κοκτέιλ στο Open Bar που βασιζόταν στα TheGlenlivet Founder’s Reserve, Beefeater 24, Absolut Elyx & Havana Club 7y.o.

Day 2: Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου

Η μέρα ξεκίνησε με πρωινό και σιγά-σιγά όλοι μαζευτήκαμε γύρω από την εντυπωσιακή πισίνα του Nikki Beach για να ξεκινήσει …η extravaganza. Η μουσική ανέβαινε όσο περνούσε η ώρα και τους καφέδες διαδέχθηκαν οι σαμπάνιες Perrier Jouet και τα κοκτέιλ. Γέλια, φωνές, χαλάρωση και μπάνιο κυριάρχησαν τις επόμενες ώρες καθώς γύρω στη μία ξεκίνησε μια απίστευτη παρέλαση ορεκτικών και πιάτων που σερβίρονταν στις ξαπλώστρες. Ολόκληρη η μέρα πέρασε γύρω από την πισίνα για τους περισσότερους, με μικρά διαλείμματα για test drive στα Volvo XC 40 & XC 60 που ήταν παρκαρισμένα απ’ έξω.

Καθώς ο ήλιος έπεφτε, κάποιοι πήγαν βόλτα στις Σπέτσες απέναντι και οι υπόλοιποι ανεβήκαμε να απολαύσουμε το ηλιοβασίλεμα από το υπέροχο Pearl Rooftop του ξενοδοχείου. Εκεί μας περίμεναν κοκτέιλ και το εντυπωσιακό δίδυμο των malt whisky The Glenlivet 15yo & 18yo που συνόδευσαν στην εντέλεια ένα Αβάνας, το Partagas Maduro No 1.

Το βράδυ είχαμε τη γαστρονομική κορύφωση του weekend μας. Ο σεφ Γιώργος Βενιέρης έφερε για μια νύχτα το Mr. Pug του στο Nikki Beach και μας μάγεψε με τις εκρηκτικές γεύσεις και τα αρώματα της κουζίνας του. Το μενού συνόδευσαν εντυπωσιακά οι σαμπάνιες της Perrier Jouet με κορύφωση την εκπληκτική Belle Epoque που έκλεψε καρδιές! Για μια ακόμη φορά αποδείχθηκε πόσο ευέλικτο κρασί είναι η σαμπάνια και πόσο ταιριάζει ακόμη και με το «δύσκολο» thai. Η βραδιά συνεχίστηκε μέχρι αργά με ποτά από το Open bar.

Το επόμενο πρωί, μετά από ένα πλούσιο πρωινό που τράβηξε μέχρι τις 12, η παρέα άρχισε να διαλύεται …άλλοι έφυγαν, άλλοι έμειναν για ένα τελευταίο μπάνιο και όλοι δώσαμε ραντεβού στο επόμενο FNL event.